miercuri, 4 ianuarie 2012

Aproape toamnă

 
 
 
 
 
 e-aproape toamnă, încă mai aștept
 
 prin fulgii mari lumina să se cearnă,
 
 mă dor ucise frunze, e nedrept
 
 că toamna asta vine dinspre iarnă.
 
 
 
 e-aproape toamnă, ce mai știi de vara
 
 când iarna îți părea mult prea departe ?
 
 eu cred că s-a pierdut atunci, în seara
 
 cu-nstrăinări și amăgiri deșarte.
 
 
 
 e-aproape toamnă, vindecă-mi tăcerea
 
 cu amintiri și șoapte-nzăpezite,
 
 vezi, ghioceii-și strigă azi durerea
 
 de-a rătăci prin clipe risipite.
 
 
 
 e-aproape toamnă, necreate zboruri
 
 prin răvășitu-ți suflet dau năvală,
 
 ascunzi zadarnic lacrimi după storuri
 
 căci inima rămâne pururi goală.
 
 
 
 mai cade doar o frunză, când și când,
  
 e-aproape toamnă azi.. și prea curând…
 
 

4 comentarii:

  1. e-aproape toamnă, timpul-o povară,
    stele, pe-ascuns, în ceață se îneacă,
    prin cerul îmblânzit de astă vară
    mâinile tale au uitat să treacă...

    și nici tăcerea ta nu mă mai știe,
    e-aproape toamnă, grea și plumburie.

    RăspundețiȘtergere
  2. prin frunze rastignite in descant
    un strop din ochiul cetii ma indeamna
    sa plec spre zari, instrainat cuvant,
    spre cea din urma necreata toamna...

    Un gand bun Elena !

    RăspundețiȘtergere
  3. e miezul toamnei- ploaie de lumină
    curge prin noi, de toate să ne spele,
    să nu mai mirosim a nicio vină,
    doar a pământ de frunze și de stele

    (și-aș vrea nimic să nu mă țină minte,
    nici toamna, nici risipa de cuvinte...)

    cât timp în urma noastră! gând senin, de toamnă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si ploua peste noi cu toata vara
      pe care toamna-n frunze a pastrat,
      vom mai gasi candva pierduta scara
      spre inaltimea ce am cautat ?

      si tine minte, nu am sa te uit
      chiar daca toamna te-a ascuns demult...

      mult timp in urma...putin inainte...
      Multumesc semnului tau, Elena !
      Lumina in suflet

      Ștergere