joi, 12 ianuarie 2012

Alungări din iarnă

 
   
 Am încercat zadarnic să te-alung  
 Din mine și din iarna fără soare,  
 Căci renășteai ca un ecou prelung  
 În pieptul meu cu-o mistică ardoare.  
   
 Am ars prea mult, zăpezile mi-s scrum
 În acest colț de lume vinovată  
 Și sub povara iernii de acum  
 N-am să mai fiu precum eram odată.  
   
 Dar tu rămâi mereu ca la-nceput,  
 O îngerească ființă de lumină,  
 Dă-mi grea povara de a fi crezut  
 Că vei rămâne veșnic o străină.  
   
 Nu crede albul iernii ce-a mințit  
 Că fără pată sunt în lume toate,  
 De nu pot eu, m-alungă însutit  
 Spre împlinirea vieții necreate.  
 
 Din iarna asta fără de scăpare,  
 Biet rob supus uitărilor străine,  
 N-am să alung, grea, clipa care doare,  
 Ci, fără teamă, mă alung pe mine.
 
 

2 comentarii:

  1. Am ars până la scrum și în tăcere,
    Sub albul iernii luminând curat...
    Străină-ți sunt și fără mângâiere
    Tot mai aștept zăpezi de altădat'.

    Iarna de-acum e doar o nălucire
    Și scrum e tot ce ieri a fost iubire!

    Uite că am devenit mai pesimistă decât tine!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din scrum si arderi ce n-au fost sa fie
      Acum, mai greu decat era candva,
      Ne-om intrupa, dar nimeni n-o sa stie
      De suntem noi, sau e altcineva...

      Multumesc de comentariu
      Mai pesimista...se poate?

      Ștergere