miercuri, 25 ianuarie 2012

Nenegări

 
 
 
 Tu nepărtaș să-mi fii în nevorbire  
 Când necreate umbre mai tresar,  
 Un mire condamnat la nenuntire  
 Și la neșansa unui vis amar. 
   
 Din necuvinte să îți țeși ursita 
 Atunci când neiubirile te dor, 
 Tu simplu trecător spre ne-mplinita  
 Eternitate, ca un nefior.  
   
 Apoi din nerostita întrebare 
 Să-ți faci un țel, nerobilor destin, 
 Nebănuita lumii nechemare  
 În pieptul tău prefă-o în nechin. 
   
 Nestingerea scânteii să te-ndrume  
 Când vei umbla pe căi de nelumină,  
 Silabisind nevisele postume  
 Mă fă părtaș la starea-ți nedivină.  
 
 Și nenegând întreagă nedorința  
 În urmă să rămană…neființa…
 
 

2 comentarii:

  1. e nefiresc neșansa să te-nvingă
    și neluptând speranța să ți-o pierzi;
    nimeni, nicicând nu o să mă convingă
    din "nu'-ul nedorit să îmi fac crez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu niciodata nu ai sa te negi
    chiar daca necuvantul te mai doare,
    dar eu sunt robul unei alte legi
    venita prin vecii nepieritoare

    asa incat din ochiul neiubirii
    am sa ma scurg o lacrima-a nefirii...

    RăspundețiȘtergere