vineri, 27 ianuarie 2012

Eu-altcineva

 
   
 
 La vară voi veni din nou, știi bine,  
 E legea firii să revin mereu,  
 Nu pentru noi, acel ce mai revine,  
 Deși ai vrea să crezi, nu mai sunt eu  
   
 Ci doar un zbor uiat de păpădie  
 În seara trist-a unui alt destin,  
 Am să îți las întreaga bucurie  
 De-a mă privi atunci când am să vin.  
   
 Și amăgirea că din nou, spre seară,  
 Or să ne ningă iarăși flori de tei,  
 Apoi înfiorați ca-ntaia oară,  
 Să pierdem șirul pașilor pe-alei.  
   
 Într-un târziu, cândva, spre dimineață,  
 Să te trezești din visul cel mai crunt, 
 Și când strivești o lacrimă pe față  
 Ai să mă vezi atunci așa cum sunt.  
   
 Cu mâna-ntinsa, ca o mângâiere,  
 Să-mi faci un semn ușor că pot pleca,  
 Să iau cu mine-treaga ta durere  
 De a mă fi văzut altcineva…
 
 

4 comentarii:

  1. Drumul spre vară trece prin zăpezi,
    Prin frăgezimi de iarbă și de flori,
    Cu ochi de rouă poate ai să vezi
    Același chip înseninat de zori.

    Și-n orice vară-n care ai să vii
    Am să-nfloresc un câmp cu păpădii!

    altă entorsă? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana in veri cand iar o sa se cearna
    Ninsoarea de polen peste-amandoi,
    Te chem sa inghetam cuminti in iarna,
    La vremea amagirilor in doi,

    Apoi, tacuti, sa mai visam ara
    Un camp de papadii in plin Gerar...

    eu insumi sunt o entorsa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sub pătura zăpezilor cuminți
      Și sub povara vorbelor deșarte,
      Tăcută-am să ascult cum iar mă minți
      Și-am să îngheț în iarna ca o moarte...

      Ce fără rost e drumul către vară
      Și albul care-acum ne înconjoară!

      (am înțeles, acum te crezi entorsă,
      știi, rimă n-am! și-atunci eu sunt o...morsă!) :)

      Ștergere
  3. Vom ingheta-mpreuna, stii prea bine,
    Ca nu ne iarta iarna de-am gresit,
    Nici in cununa ei de ger nu tine
    Un suflet ce in viata n-a iubit,

    Asa ca poate-n alta primavara
    Sa ne gasim din nou...a cata oara?...

    dupa atatea friguri si entorse
    sa ne-ntelegem astazi doar prin...morse?...

    RăspundețiȘtergere