luni, 9 ianuarie 2012

Alungă-mă din lume

 
 
   
 
 Acum în iarna asta, fără teamă,  
 Zidește-mă în omul de zăpada,  
 Apoi tristețea lumii-ntregi o cheamă  
 În pieptul meu, s-aducă multă roadă.  
   
 Ia spinii umbrei și rănește-mi zborul,  
 Aruncă-mă din cerul înstelat  
 Să simt că pe pământ, eu, muritorul,  
 Nimic nu sunt și nici n-am existat.  
   
 Ascunde-mă curând, dar fără ură,  
 De visul rătăcit ce n-are rost,  
 Îngroapă-mă adânc sub munți de zgură  
 Ca nimeni să nu știe de am fost.  
   
 Și cu iubirea pură, infinită,  
 Să mângâi tandru amintirea mea,  
 Mințindu-te, să crezi c-ai fost iubită  
 Și-atunci povara nu-ți  va mai fi grea.  
   
 Atât îți cer, dar astăzi, ca și cum  
 Acestea toate nu ar fi de-ajuns,  
 Pe-altarul tău să mă prefaci în scrum  
 Și să mă-mprăștii-n lume pe ascuns…
 
 

4 comentarii:

  1. Îţi voi schimba cenuşa în zăpadă
    Să gust din recele amar tăăceri
    să-mi las o lacrimă în ploi - dovadă,
    să nu mai ştiu cine mi-ai fost... chiar ieri...

    anna

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ars prea mult, zapezile mi-s scrum,
    In acest colt de lume vinovata
    Si sub povara iernii de acum
    N-am sa mai fiu precum eram odata...

    Multumesc de trecere si comentariu, Anna !

    RăspundețiȘtergere
  3. Un alt crâmpei din tine se desprinde
    Un gând neînsoţit de arderi lungi
    Pe care iarna asta-n palme îl va prinde
    Când tu vei încerca să mă alungi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Din iarna asta fara de scapare
    Biet rob supus uitarilor straine,
    N-am sa alung nici clipa care doare
    Ci, fara teama, ma alung pe mine...

    RăspundețiȘtergere