sâmbătă, 18 februarie 2012

Dor de absolut

Eu cred că e un dor de absolut
 Această răzvrătire ce mă doare,
Fără sfârşit şi fără început
Prins intr-un cerc din care nu-i scăpare.

 Sunt clipe înainte şi `napoi
însă-ntre ele doar o umbră tristă,
Căci toată depărtarea dintre noi
E absolutul care nu există.

N-aş fi nimic de nu m-ai mângâia
Măcar cu-n gând, din când în când, spre seară,
De ce atunci povara îmi e grea
în iarnă, şi aştept o primăvară ?

Nu ştii răspunsul, nu îl ştiu nici eu,
 Secundele ce trec îl duc departe,
în noi un singur dor crescând mereu
Ia astăzi locul clipelor deşarte.

Ce dor cumplit se sfărmă în suspine,
Mi-e dor de absolut cum mi-e de tine…

2 comentarii:

  1. un dor nebun în toate vrea să crească
    și trec prin noi zăpezile, tăcut,
    cu toată-nfrigurarea lor firească
    fără sfârșit și fără început -
    tristețea, care stă să înflorească
    prin albul pur, aproape absolut!

    RăspundețiȘtergere
  2. ne rascoleste azi acelasi dor
    de primavara si de absolut,
    dar clipele impovarate mor
    si intre noi un munte a crescut,
    curand, pierduti intr-un imens decor
    vom deveni ce-am fost...un bot de lut...

    RăspundețiȘtergere