marți, 7 februarie 2012

Ascunderi în lume

 
 
 Că să fiu singur mă închid în casă,  
 Dar gândurile negre nu mă lasă  
 Ci-n fiecare ungher se coboară  
 De-a valma și apoi mă înconjoară.  
   
 Mă cert mai mult cu mine an de an,  
 Dar nu ca și cu-n frate, ci dușman   
 Îmi sunt chiar mie însumi și îmi pare  
 Că nu e nicio cale de-mpăcare.  
   
 Așa că rătăcesc adeseori  
 Sub mângâierea albelor ninsori,  
 Dar prea curând din vraja lor curată  
 Nu mai rămâne-o clipă nepătată,  
   
 Căci zgura gândului s-a revărsat  
 Peste tărâm de vis, imaculat… 
 Într-un târziu găsesc și-a mea scăpare  
 În forfota din jur, clocotitoare,  
   
 Iar ca să scap de mine-atunci, anume  
 Fug de acasă și m-ascund în lume …

2 comentarii:

  1. strălucitoarea, candida ninsoare
    e uneori perfidă-ascunzătoare
    și lumea e-un nesigur adăpost,
    schimbându-și rostul vieții în nerost...

    prin gânduri, prin cuvânt, prin tot ce faci
    cu lumea și cu tine să te-mpaci
    și-atunci mai albă-ți va părea ninsoarea
    și liniștit îți vei urma cărarea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de unde-atata pace sa gasesc
      cand zi de zi mai mult ma risipesc
      si-mi pare ca ma pierd, insingurat
      de tot ce-i pur, de tot ce e curat,

      asa ca daca nici ninsoarea nu imi este
      o cale spre ravnita mea poveste
      si nici in lume nu gasesc scapare
      un singur loc imi este spre salvare

      il stii si tu, departe, parasit
      e satul ce m-asteapta linistit...

      p.s. n.b. n.a etc samd.....

      Ștergere