joi, 8 noiembrie 2012

Între clipe


 

      

 Între două clipe e o veșnicie 

 Cum să te mai caut prin atâta timp 

 Când îți ești străină iar eu îmi sunt mie 

 Numai tremurarea altui anotimp.   

    

 Între două vise plumbul disperării 

 Care ne îneacă sufletul în dor,   

 Te-ai pierdut iubito pe un val al mării   

 Ce mi-a fost odată cel mai sfânt decor .   

    

 Între două șoapte nu-i decât tăcere 

 Vorbele-s ucise  risipite-n scrum, 

 Desfrunzirea toată e doar o părere,   

 Mâine germinează-n clipa de acum.   

    

 Între două raze nopțile de smoală   

 Se răsfrâng pe inimi ce au ars subit,   

 Îți rămâne viața ca o casă goală   

 Când mă smulg din zidul ce ți l-am clădit.   

    

 Sub împărăția clipei efemere

 Noi rămânem singuri între două ere...

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. între zi și noapte sufletele noastre
    mai cerșesc iluzii și se mint frumos
    îmi răsari din rana mângâierii aspre
    îți răsar din frigul iernii care-a fost

    se rescriu destine-n prăfuite hărți
    noi ne pierdem urma-n reci singurătăți

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. niciodata-n lume n-o sa ne gasim
      poate peste vreme intr-un țintirim...

      Ștergere