marți, 3 aprilie 2012

…dar





   
 
 
 …dar am plecat, poate era mai bine  
 să fi rămas, aceeași întrebare  
 va reveni mereu, chinuitoare:  
 ai lăcrimat în urmă după mine?...  
       
 …dar am uitat, ce amintiri rebele  
 ar mai fi vrut s-adaste între noi,  
 când obosiți de viscol și de ploi  
 uităm să mai privim curat spre stele?…
   
 …dar am rănit, însângerată clipa  
 agoniza sub frunzele ucise,  
 mai crezi acum că din atâtea vise  
 unul măcar ne-o mângâia cu-aripa?...  
   
 …dar am țipat, cocorii toți de teamă  
 s-au rătăcit pierzându-se în zări,  
 chinuitoare umbre pe cărări  
 suntem și cine să ne ia în seamă?...  
   
 …dar din preaplinul timpului amar  
 cad peste noi tăceri cumplite…dar…
 
 

2 comentarii:

  1. dar dacă-ntr-adevăr ar fi răspuns
    la oricare neliniște amară,
    pe coli de suflet, răvășite-n seară,
    ți-aș scrie-n versuri...dar ar fi de-ajuns
    ca în furtuni cocorii să nu piară
    și umbra mea să nu îți fie-n plus?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o nesperata umbra de mi-ai da
      ar fi destul in traiu-mi efemer,
      poate atunci as mai privi spre cer
      si-un gand am sa inchim in calea ta,
      dar, vezi tu, astazi nu mai pot sa sper,
      e prea tarziu, cocorii vor pleca...

      Ștergere